Apraksts

Pamatideja aktīvās izplūdes sistēmas uzstādīšanai ir pievienot mašīnai “izcelto” izplūdes skaņu, kā 4-5 litru benzīna V8 benzīna dzinējiem, kas ieiet vēsturē, lai apmierinātu arvien stingrākas vides aizsardzības prasības.

Tagad automašīnu ražotāji ir spiesti ievērot jaunus likumus, samazinot dzinēja tilpumu un cilindru skaitu, arvien vairāk “piepūšot” dzinējus ar turbīnām un “nosmacinot” tos ar filtriem. Un, pat ja jūs sazināties ar tūninga studiju ar lūgumu noņemt filtrus un uzstādīt tiešās plūsmas izplūdes sistēmu, izplūdes skaņa būs ārkārtīgi tālu no tās, ko Jūs vēlaties. Turbīnas skaņa, neatkarīgi no tā, vai tā ir dīzeļdzinēja vai benzīna dzinēja, būs lieliski dzirdama izplūdes sistēmā. Papildus trokšņiem no izplūdes sistēmas būs dzirdama svilpojoša gaisa skaņa, tāpat kā putekļsūcēja trokšņi, turbīnu inerces dēļ.

Mēs ierosinām būtiski mainīt situāciju, uzstādot elektronisku izplūdes sistēmu, pēc kuras automašīna iegūs iespaidīga tilpuma atmosfēras V6 vai V8 benzīna dzinēja pilnvērtīgu izplūdes skaņu.

Elektroniskā aktīvā izplūdes sistēma no rūpnīcas tiek uzstādīta labākos Audi Q7 dīzeļdzinēju modeļos kopš 2013. gada.

Rūpnīcas modernizācijas komplekts Audi, VW transportlīdzekļiem.

Tagad šī sistēma ir uzstādīta arī no rūpnīcas kā papildu aprīkojums augstākās klases krosoveru Porsche, Maserati, Mercedes, BMW modeļos (X5 / X7). Vienīgais visu automašīnu sistēmu piegādātājs ir Eberspaecher, dzinēju priekšsildītāju līderis.

Rūpnīcā uzstādīta aktīvā izplūdes sistēma BMW automašīnām.

Aktīvās izplūdes sistēmas uzstādīšana ir iespējama transportlīdzekļos, kas aprīkoti ar CAN kopni, kas ir uzstādīta lielākajai daļai automašīnu kopš 2000. gadu vidus.

Viens vai divi skaņas ģeneratori ir uzstādīti transportlīdzekļa aizmugurē, pēc iespējas tuvāk izplūdes sistēmas galam. Ģenerators pilnībā simulē motora zemfrekvences skaņu (rūkoņu), kas tuvumā ir sajūtama pat ar ķermeni. Vadības dators ir pievienots transportlīdzekļa CAN kopnei, lai saņemtu signālu ar informāciju par motora apgriezienu skaitu. Tālāk signāls tiek apstrādāts un caur pastiprinātāju tiek padots skaņas ģeneratoram, kas imitē “tīrasiņu” benzīna sporta automašīnas darbību. Skaņas ģenerators var būt viens, kā piemēram vieglām automašīnām, vai divi, kā piemēram krosoveriem un džipiem.

Pēc tam, izmantojot bezmaksas lietotni kura ir pieejama gan Apple, gan Android tālruņos, izplūdes skaņa tiek kontrolēta, izmantojot Bluetooth bezvadu savienojumu.

Vairāk par aktīvā izputēja:

Galvenās priekšrocības:

  • Izplūdes skaņas iestatījumi var mainīties atkarībā no lietotāja vēlmēm, vairāk piemēroti viņa modelim vai noskaņojumam. Programma ietver 8 veidu iepriekš iestatītas izplūdes skaņas dažādām automašīnām ar iespēju tās vēlāk pielāgot un saglabāt iestatījumus.
  • Izplūdes skaņas skaļums ir regulējams līdz pat pilnīgai izslēgšanai, piemēram, kad naktī nevēlaties nevienu traucēt.
  • Automašīna ieslēdzas ar pēdējo skaņas iestatījumu programmā pēc iepriekšējās dzinēja noslāpēšanas.
  • CAN kopņu sistēma ir universāla. Tas nozīmē, ka, mainot automašīnu, kompleksu var uzstādīt uz citu automašīnu.
  • Aktīvā izplūdes sistēma darbojas visā transportlīdzekļa motora apgriezienu spektrā, atšķirībā no rūpnīcas sistēmas, piemēram, Audi Q7, kur izplūdes skaņa tiek izslēgta pēc 2000 apgriezienu skaita sasniegšanas. Šis ierobežojums tiek atcelts, tikai pielāgojot to servisā. Turklāt Audi Q7 īpašniekiem nav iespēju izvēlēties dažādus skaņas efektus. Viņiem ir tikai iespēja pilnībā atspējot sistēmu no galvenās automašīnas iestatījumu izvēlnes.
  • Sporta tūninga izputēja uzstādīšanas izmaksas ir nesamērīgi augstākas nekā elektroniski vadāmu izplūdes uzstādīšanas izmaksas. Turklāt bieži rodas situācija, kad pēc sporta izputēja izmantošanas īpašnieks atrod daudzus trūkumus un galvassāpju noguruma veidā, ilgstoši braucot pa šoseju un tālāk, vai nu samierinās, vai arī izmaina izputēju atpakaļ uz “rūpnīcas”, tādu kāds bija iepriekš.

Kad tiek aktivizēta elektroniskā izplūdes sistēma, automašīnas īpašnieks noteikti vienmēr varēs ārkārtīgi efektīvi gan parādīties, gan aizbraukt, atstājot par sevi skaļu un neaizmirstamu iespaidu, par kuru vēl ilgi runās un brīnīsies minot dzinēja izmēru un tā jauda.

Turklāt elektroniskais skaņas ģenerators būs noderīgs uzstādīšanai hibrīda un elektriskajos transportlīdzekļos. Pirmkārt, saskaņā ar ES 2019. gada 1. jūlija direktīvu visiem elektriskajiem transportlīdzekļiem braukšanas laikā jābūt aprīkotiem ar akustisku brīdinājuma sistēmu, un, braucot gan atpakaļgaitā, gan uz priekšu, jāskan skaņa – līdz ātrumam 20 km / h. Skaņai jābūt līdzīgai standarta iekšdedzes dzinēja skaņai, lai gājēji, īpaši redzes invalīdi, varētu dzirdēt tuvojošos transportlīdzekļus. Otrkārt, daudzus hibrīdu un elektromobiļu automašīnu īpašniekus, kuri ir baudījuši daudz klusuma, tomēr dažreiz piesaista iespaidīgs paātrinājums, ne tikai vizuāls, bet arī skaidri uztverams pēc auss.

Skaņas ģeneratora Thunder iekšpusē ir skaļrunis, kas izgatavots no oglekļa šķiedrām, izmantojot to pašu tehnoloģiju, ko izmantoja Eberspacher ražošanā, atšķirībā no līdzīgām aktīvām izplūdes sistēmām Thor un iXsound, kurās tiek izmantoti vienkārši sadzīves skaļruņi, kas izgatavoti no papīra, kurš ir ārkārtīgi īslaicīgs, trausls un pakļauts iznīcināšanai no ārējās vides.

Turklāt atšķirībā no iepriekšminētajām sistēmām, kur korpuss ir metināts, Tunder skaņas ģeneratori ir remontējams – to korpuss ir saliekams.

Neskatoties uz to, ka skaņas ģeneratoru piegādātājs VAG grupas automašīnām un BMW ir viens uzņēmums, tie principiāli atšķiras uzstādīšanas ziņā. VAG to izlaide ir savienota ar galvenā dzinēja izplūdes gāzēm, kas noved pie tā, ka dažreiz jau pēc 3-4 gadiem, noved pie sistēmas kļūmes, jo izplūdes gāzes, īpaši no benzīna automašīnām, iznīcina skaļruņus.

BMW skaņu ģeneratori ir uzstādīti neatkarīgi no galvenās izplūdes sistēmas. Ģeneratoru izejā ir uzstādīts tīkls, lai novērstu mazu grauzēju ievešanu.